DUK

Dažniausiai užduodami klausimai

Apačioje matote dažniausiai užduodamus klausimus (DUK), susijusius su dovanų kupono įsigyjimu ir panaudojimu. Jeigu perskaitę DUK atsakymo į savo klausimą vis tiek neradote, kviečiame rašyti mums info@citybee.lt arba skambinti 8 700 44844

 

Kaip panaudoti šį dovanų kuponą?

1. Atidarykite CityBee mobiliąją telefono programėlę
2. Apatinėje juostoje spustelkite „Daugiau“
3. Paspauskite „Nuolaidos kuponai“
4. Viršutiniame dešiniajame kampe spustelkite „+“ ženklą
5. Įveskite gautą kupono kodą ir spauskite „Pridėti nuolaidą“

Ar galiu kuponą panaudoti daugiau negu vienai kelionei?

Taip, dovanų kuponas gali būti panaudotas daugiau nei vienai kelionei. Po kiekvienos įvykdytos kelionės jūsų dovana sumažės atitinkama suma pinigų – būtent tiek, kiek ir kainavo jūsų kelionė. Tiesa, prašome nepamiršti, kad dovanų kuponas turi galiojimo laiką, kurį visada galite patikrinti paspaudę „Nuolaidos kuponai“.

Ar dovanų kuponas galioja tik automobiliams?

Dovanų kupona galite panaudoti kelionėms lengvuoju automobiliu, krovininiu furgonu ir paspirtuku.

Ar kuponu gali pasinaudoti nepilnametis?

Ne. CityBee teikiamos paslaugos yra skirtos pilnamečiams asmenims, todėl ir dovanų kuponu pasinaudoti gali tik pilnametis registruotas CityBee vartotojas.

Ar dovanų kuponu galima pasinaudoti ir kaimyninėse valstybėse esančiu CityBee transportu?

Ne. CityBee kuponas, įsigytas Lietuvoje gali būti pritaikomas tik Lietuvoje užregistruotai CityBee vartotojo paskyrai. Tačiau nepamirškite, jog pasiėmę automobilį Lietuvoje, galite juo aplankyti tiek Latviją, tiek Estiją ir automobilį ten ir palikti.

Kaip įsigyti didesnės vertės kuponą?

Norėdami įsigyti didesnės vertės kuponą, nei mūsų siūlomi pasirinkimai, jūs galite arba pirkti keletą kuponų, arba susisiekti tiesiai su mumis el. paštu info@citybee.lt arba telefonu 8 700 44844 ir sutarti kokio dydžio kuponas jus domina.

Ar galiu gauti sąskaitą-faktūrą jau įsigijus kuponą?

Taip. Pirkdami dovanų kuponą galite pažymėti, jog pageidausite gauti sąskaitą-faktūrą. Jeigu jos jums prireiks vėliau, jau nupirkus dovanų kuponą, kviečiame susisiekti tiesiai su mumis el. paštu info@citybee.lt arba telefonu 8 700 44844

Ką daryti, jei suklydau rašydamas savo duomenis?

Jei sumokėjote už dovanų kuponą, tačiau suklydote rašydami savo duomenis ir dėl to kupono į savo el. pašto dėžutę negavote, kviečiame susisiekti tiesiai su mumis el. paštu info@citybee.lt arba telefonu 8 700 44844

Ką daryti, jei negaliu atlikti apmokėjimo?

Jei sistema jums neleidžia atlikto apmokėjimo, prašome pakartoti pirkimo procesą iš naujo. Jeigu tai negelbėja, kviečiame susisiekti tiesiai su mumis el. paštu info@citybee.lt arba telefonu 8 700 44844

Ką daryti, jei negavau dovanų kupono?

Jei sumokėjote už dovanų kuponą, tačiau jo neradote nė vienoje iš savo el. pašto dėžutės lentynų, kviečiame susisiekti tiesiai su mumis el. paštu info@citybee.lt arba telefonu 8 700 44844